sobota, 28 października 2017

Sławne osoby i ich mopsy

Mopsy to jest jedna z najstarszych ras. Już 400 lat przed naszą erą istniała ta rasa. Przez wieki zebrało się wielu miłośników mopsów. W Polsce pojawiły się w XVIII wieku. Właścicielką mopsa była hrabina Anna Orzelska, córka Augusta II Mocnego.


Mopsy mieszkały też u boku takich władców jak: Napoleon Bonaparte czy Królowa Francji - Maria Antonina Habsburg. Pierwsza żona Napoleona kochała mopsy.


W obecnych czasach jest również wielu sławnych wielbicieli mopsów. Oto niektórzy z nich:

Hugh Laurie (aktor znany z serialu "Dr House")

 

Robin Williams (amerykański aktor i komik)


Jessica Alba (amerykańska aktorka)


George Clooney (amerykański aktor, zdobywca Oscara)


Valentino (włoski projektant )

Znalezione obrazy dla zapytania valentino mops

Nie tylko ja jestem zwariowana na punkcie swojego mopsika. Czytałam w artykule, że każdy z powyżej wymienionych sławnych właścicieli ma tak samo jak ja :)





5 komentarzy:

  1. Słyszałam, że piosenkarz Muniek Staszczyk też ma mopsa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy bardzo szczęśliwi,że mają tak pocieszne i przyjazne psiaki.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że właściciela Sami też jest skazana na sukces �� Rośnie nam gwiazda ������

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny Mopsik Nadia.Kamil F.

    OdpowiedzUsuń

Jak śpią psy?